Kompletní, rozšířený servis a rozšířený servis plus

ROZŠÍŘENÝ SERVIS

Servis výtahů

  • Na výtazích uvedených ve smlouvě je v normální pracovní době prováděn celkový základní servis v rozsahu: čištění, mazání, bezpečnostní kontroly*, revize, odborné zkoušky dle platných norem.
  • Potřebný pomocný materiál, čistící a  mazací prostředky jsou dodávány automaticky, jsou zahrnuty v ceně a zajištěny k ochraně životního prostředí.
  • Při opravě výtahu je materiál a výkon práce fakturován samostatně.
  • Základní servis bude prováděn v pracovní době od 8 do16 hod.
  • Po nahlášení závady nastupují servisní pracovníci na opravu do 6-ti hodin.
  • Nepřetržitá dispečerská služba 24 hodin denně

KOMPLETNÍ SERVIS

  1. Na výtazích uvedených ve smlouvě je v normální pracovní době prováděn celkový základní servis v rozsahu: čištění, mazání, bezpečnostní kontroly*, revize, odborné zkoušky dle platných norem.
  2. Potřebný pomocný materiál, čistící a  mazací prostředky jsou dodávány automaticky, jsou zahrnuty v ceně a zajištěny k ochraně životního prostředí.
  3. Do kompletního servisu patří běžné provozní poruchy odstraněné do jedné hodiny v nepřetržitém režimu 24 hodin denně - zdarma.
  4. V ceně rozšířeného servisu je zahrnut hodinový výkon práce s cestou a drobný materiál. Po nahlášení závady nastupují servisní pracovníci na opravu do 4 hodin. Nepřetržitá dispečerská služba 24 hodin denně

KOMPLETNÍ SERVIS Plus

    Servis výtahů
  1. Na výtazích uvedených ve smlouvě je v normální pracovní době prováděn celkový základní servis v rozsahu: čištění, mazání, bezpečnostní kontroly*, revize, odborné zkoušky dle platných norem.
  2. Potřebný pomocný materiál, čistící a mazací prostředky jsou dodávány automaticky, jsou zahrnuty v ceně a zajištěny k ochraně životního prostředí.
  3. Do kompletního servisu plus patří běžné provozní poruchy odstraněné po neomezenou dobu, bez středních a generálních oprav.
  4. Součástí tohoto servisu je neomezený výkon práce, cesta a drobný materiál.
  5. Kompletní servis bude prováděn v nepřetržitém režimu 24 hodin denně.
  6. Po nahlášení závady nastupují servisní pracovníci na opravu do 2 hodin.
  7. Nepřetržitá dispečerská služba 24 hodin denně

Při uzavřené smlouvě o servisní službě, která zahrnuje vyproštěním osob z výtahu, je předpoklad servisního zásahu do 30 minut po nahlášení závady.

* čištění, mazání, bezpečnostní kontroly včetně základního seřízení jsou prováděny v době revize podle periodik ČSN a v jejich mezidobí.